mandag 5. november 2012

småprosjekter

Innimellom alt av skole jobb og "fritid", blir det tid til litt småprosjekter.
De største prosjektene som inneholder sliping av trapp, maling av trappoppgang (og trapp) osv.
får vente til våren. Allikevel klarer jeg ikke ligge helt unna. Det klør i fingrene etter å pusse opp
og dekorere heimen om dagen. Hvis jeg gjør bittelitt nesten hver dag, så blir jeg jo ferdig til slutt!






































//1  Prosjekt på skolen, messestand på gang.
//2  I går tapetserte jeg endelig veggen i gangen med tapeten Trina fra Fargerike.
//3  Vi har fått nytt stort fryseskap, og jeg har en visjon om å fylle den med boller! (en skuff ihvertfall)
//4  Et akutt behov for å klippe i blader (!) førte til en inspirasjonsvegg i klesskapet.
//5  Jeg ble superinspirert av dette innlegget til Dotty love, og bestilte meg disse snasne nettene.

:-*


9 kommentarer:

  1. Deilig grønnfarge! Og fin blogg - datteren min heter forresten Molly :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Så morro da, liker Molly-navnet veldig godt :-)
      Tusen takk til deg, ha en fin kveld!

      Slett
  2. ooooooh, that green is delicious.

    hope you'll stop by when you have a moment.

    smiles to you.

    michele

    SvarSlett
  3. Småprosjekter gir jo masse energi! :)
    Jeg liker nettene, er jo mine forbokstaver!
    Det var veldig inspirerende å se på stylingen din på interiørmessa forresten, du var så flink! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg! <3-lig takk :-)
      Ja, fint med småprosjekter, de blir fort ferdig,
      og gir god samvittighet, hi hi!

      Slett
  4. prosjekter skal man ha
    :)

    for en DEILIG grønnfarge i første bildet.
    hvordan fikk du forresten de rutene så jevne?

    fin tirsdag til deg
    beste hilsner
    fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
    Svar
    1. ;o)
      Denne grønnfargen er visstnok en av fargene som kommer til neste år!
      Veldig fin og fresh.
      Lagde rutene ved først å streke opp med linjal, og deretter være
      veeeeldig tålmodig med penselen. Jeg hadde ikke tålmodighet til å maskere..
      Fin kveld fortsatt til deg! :)

      Slett

Jeg blir superglad for din kommentar!
Tusen takk :o)