tirsdag 17. april 2012

Oj!

Jeg blir helmatt jeg!
Enda en galleriplass hos NIB?!
JA!
Wæææ :)
Så kom jeg på at det teppet som ligger oppi den baljen på bildet, har jeg ikke vist noe særlig frem.
Og det synes jeg at jeg må, det er jo i selveste galleriet!
Teppet er heklet av min oldemor.
Et fantastisk arvestykke,
som jeg er så heldig å være i besittelse av.




Ser dere den firkantete tingen med grafisk mønster?
(dumt spørsmål?)
Det er en flis!
Var hos farfars fliser på grünerløkka, for å finne en historisk flis til et prosjekt på skolen, og endte opp med 4 stk.
Et til skolen, og 3 til pynt hjemme hos meg!
Alle er i forskjellige mønstre og farger.
(bilder kommer)

Den lille led lampen fra IKEA er genial forresten :)
Lyser opp en ellers så mørk stue.

Tusen takk for kommentarer og tilbakemeldinger,
så inspirerende og gøy!
Og tusen takk for galleriplassen:

Trykk H E R for å se innlegget hos NIB, og sjekk ut alle de fine bildene som har kommet med :)



*monica*

9 kommentarer:

  1. Gratulere med galleriplassen.
    Nydelig oldemorteppe. Jeg holder på å hekle sånne lapper.
    Kanskje får jeg et oldebarn en gang i fremtiden som vil like et sånt teppe.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Veldig fargerik og flott teppe ja!!
    ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Grattis,det er morro:)
    ha en fin kveld
    klemklem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse : ))
    Veldig fortjent!

    Nydelig teppe og! slike arvestykker er verdifulle, i dobbel betydning : ))

    Håper tirsdagen din har vært fin!
    ♥ Klem fra Silje.

    SvarSlett
  5. Yay! Grattis, kjempebra jobba! :D

    SvarSlett
  6. gratulerer! så fortjent spør du meg! digger bildene dine:)
    Teppet er herlig nostalgisk, har et sånt selv som er fremme til pynt iblant, men i gamledage var det harde kår! Det er ikke merinoull for å si det sånn.klør bare jeg tenker på det haha..
    Grattis igjen, flinke deg!
    KLem Cathrine

    SvarSlett
  7. i spy a black and white ikea pillow i have at my house too! i am also loving crocheted blankets and they are so underpriced in the market considering all the labor!

    smiles to you.

    michele

    SvarSlett
  8. Så velfortjent, frøken!!! :)
    Likte bildet veldig godt...

    Stor klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer! Så kjekt!!
    Likte bildet ditt.

    Ønsker deg en flott dag
    Klem Tonje

    SvarSlett

Jeg blir superglad for din kommentar!
Tusen takk :o)