onsdag 7. mars 2012

This is me...

NIB´s utfordring denne gang er å vise seg selv igjennom interiøret.
Så... Ja, dette er meg :) 












Her har jeg blandet sammen mye av det essensielle i interiøret mitt, som også er en del av meg!
Jeg elsker:
Retro, farger, mine arvede skatter, praktiske løsninger fra blandt annet fra IKEA, enkel oppbevaring i pappesker, dyr, litt sånne rare ting, lyslenker, LESE, TEGNE og male, reise (derav babushkaen, som er fra Barentsburg).

Fortsatt fin dag! :o)

HUGS

ps! Så kos med nye følgere da, tusen takk!!



12 kommentarer:

  1. Tapeten er til å spise opp!!
    - ler -

    Vakkert bidrag til utfordringen :)

    Masse lykke til snupp!

    SvarSlett
  2. åååh, sååå fint bidrag! så søte bambier... :) fin stil du har, helt ulik min, men alikevel... inspirerende :)
    Lykke til i konkurransen, jeg er selv meg m tv skapet mitt, GØY å delta!!

    Klems Diana.

    SvarSlett
  3. Fint bidrag! :)

    Herlig tapet og søte bambier...

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  4. Da er du fin! Og det tviler jeg heller ikke på at du er ;-)

    SvarSlett
  5. Hei du!
    ...du med den nyyyyydeligte tapeten!*hjertebank*

    *smile*

    Lykke til i konkurransen, og flott uke videre!
    Klem klem

    SvarSlett
  6. For en herlig miks av moderne og retro, av stramt og kronglete. Tapeten og kommoden kledde hverandre - lekkert:)

    SvarSlett
  7. LEkkert! Bilde nr 1 *its a winnah*

    SvarSlett
  8. Herlige små bambiér du har :)
    Ønsker deg en herlig torsdag ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  9. Hei på deg!!
    Så fine bilder du viser!! Liker tapeten, de små dyrefigurene er bare så søte, og lyslenke, det MÅ jeg bare skaffe meg!!!!
    Stikk gjerne innom meg og ta noen lodd, har en blogg-basar på gang!!
    Fin fredag og fin helg til deg!!!
    Klem

    SvarSlett
  10. Du og den kule stilen din, crush på de fine hunde nipsene og tapeten! Fine papesker, hvor har du fått de ifra?

    SvarSlett
  11. Kule bilder. Flott bidrag!
    Ønsker deg ei god ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett

Jeg blir superglad for din kommentar!
Tusen takk :o)