lørdag 3. mars 2012

re:use



Noen flere bilder fra andre siden av  de "nye" skapene på soverommet.
Skapene bygger bare 20 cm ut i et ellers så trangt soverom.
Etter å ha blitt revet ned fra veggen i stuen, og så stuet bort i boden i over et år, kom jeg endelig på et sted vi kunne ha de allikevel :)
(bare visste jeg kom til å få bruk for de igjen, hi hi)


Arvede porselenshunder. Og en morenkåpe i thai-silke kjøpt i Thailand ifjor.


Fant denne kurven hos Søstrene Grene. Måtte bare ha den.
E L S K E R fargen!
Og så til bare 17 kroner da :)



Ha en fin fin lørdag :)

Her har halsinfeksjon og influensa tatt meg i sin hule hånd...puh...
Flaks jeg hadde disse bildene på lur, 
Og godt jeg har blogglandia som jeg kan drømme meg bort i :)

6 kommentarer:

  1. Huff det masse sykdom som er ute å går nå. God bedring til din familie! Kurven hadde en hærlig vårlig farge :-) Fin lørdag

    SvarSlett
  2. cute , i like this :) have a lovely day, svenja

    SvarSlett
  3. Hei på deg!!
    Så fine bilder!!
    Søte små porselensfigurer!!
    Og fargen på boksen var bare så stilig!!
    Frisker opp med sånne blikkfang!
    God bedring til deg!!!
    Og fin helg!!
    Klemmer fra meg:-)

    SvarSlett
  4. Flotte bilder, fargen på plastkurven var frisk:) Og så likte jeg så godt lampen i speilet. God bedring og god helg!

    SvarSlett
  5. Den plastkurven fra Søstrene Grene har jeg også myst på, men orange passer dessverre ikke inn hos meg. Den var derimot veldig fin hos deg! (Men du finner myyyye annet fra den butikken i huset mitt!) Jeg tror jeg må ta en tur til Thailand og skaffe meg en slik kåpe.

    Og ellers fine bilder!

    God bedring til deg. Ha en fin uke :)

    SvarSlett

Jeg blir superglad for din kommentar!
Tusen takk :o)