lørdag 25. februar 2012

sort spray mani

Fikk plutselig så innmari lyst på en svart lysestake alá den hvite lysestaken jeg allerede hadde fra IKEA. 
En boks med sort spray...
VIPS! 
En ny lysestake.
Spray-ånden kom virkelig over meg,
og jeg sprayet likesågodt litt andre ting også!
hi hi ;)
(bilder kommer)




 litt dilla på neon rosa



fint blad!

Wow! For en respons på forrige innlegg! Så gøy å se at så mange har slengt seg på den gule trenden :)
... Og ikke minst bloggen min! 

T U S E N  T A K K ! !
det varmer virkelig blogghjertet mitt <3 





5 kommentarer:

  1. Tøft! Jeg kikka ivrig ette rspraybokser i fargehandelen her om dagen, men klarte ikke å bestemme meg for farge(r) :P .. Ikke hadde jeg helt oversikt over hva jeg skulle spraye heller, så da gikk jeg derfra tomhendt. Men det blir nok litt svart spray nå, kjenner jeg ;)

    SvarSlett
  2. Denne ble knallfin! Fin kontrast med neonrosa lys!
    Ha en strålende lørdag!
    LenaE

    SvarSlett
  3. Takk for ros!

    Så fin staken ble. Liker også rosa. Neon.
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  4. Flott blogg du har, følger deg jeg c",)
    Dilla på rosa her også ...

    SvarSlett
  5. Stilig med svart og rosa altså ;)Flinka!

    SvarSlett

Jeg blir superglad for din kommentar!
Tusen takk :o)